Zákazníky nejoblíbenější konzultace
Retailová konzultace středně velké firmy
Vstupní data firmy:
- Celkový roční obrat činí 220 miliónů
- 205 zaměstnanců
- 29 poboček v CZ a SK
- 6 franchise poboček
- Má vlastní eshop
- Spolupracuje s marketplace
- Má 3 vlastní sklady a výrobu v Asii
Zákazník řešil
- Skladový systém a pokladní systém
- Účetní systém, který nenavazuje na skladový
- 3x různé platformy ecommerce řešení (CZ, SK, DE)
- Věrnostní program a klubové karty
- GoodData na vyhodnocování tržeb v retailu a eshopu
Zákazník neřešil
- Bez interní komunikace zaměstnanců
- Absence jakéhokoliv programu na přehled odvedené práce
- Bez systému na efektivní plánování a optimalizaci výroby a zásob
- Bez zátěžových testů serverů
- Rozdělení pro samostatné sledování výkonu franchisantů
- Bez strategie práce s klubisty
- Bez strategie prodeje na marketplace
Naše řešení v praxi
Vizualizace dat a insighty
V tomto případě využijeme GoodData, které jsou již implementovány, ale upravíme nebo rozšíříme jejich působnost o další datové cesty. Tento systém se aktualizuje minimálně 1× denně v závislosti na dynamice daného typu dat.
Pricing
Zanalyzujeme historické transakce a pomůžeme s dynamickým nastavování cen a promo akcemi. Současně zoptimalizujeme práci s vaším věrnostním klubem na základě analýzy současných dat.
Propojení systémů
Klasickou bolestí mnoha retailových firem je nevalné propojení jednotlivých systémů. V tomto konkrétním případě se zaměříme na:
Prodej na externích portálech
Ať už firma prodává přes marketplace jako je Amazon, Mall apod. nebo spolupracuje na affiliate programech s externími odběrateli, všechno se dá monitorovat a vyhodnocovat.
Cashflow
Sledování a alerty ohledně stavu peněz na účtu a plnění sales KPI. Denní monitoring v reálném čase, alerty jsou upravovány dle požadavků klienta.
Simulace
Zátěžové stress testy a simulace hlavních a sezonních prodejních období, např. Black Friday, Vánoce, Valentýn apod.
Posílení týmovosti
Zaměříme se na komunikaci, informovanost a sdílení informací a dat. Podíváme se na interní komunikační “hygienu”, připravíme workshop na sdílení dat, souborů a dokumentů. Pomůžeme identifikovat tahouny a stěžejní lidi v týmu tak, jak to vnímá samostatný tým.
Pohyb zboží
Flow dat a informací mezi skladem, ecommerce, fakturačním systémem a komunikačními kanály. Klíčové mohou být i jednoduché alerty typu: “Pozor, za měsíc dojdou tašky, doskladnit” nebo “Kontejner z Pekingu na cestě, zaplatit.
Kontaktujte nás
Zanalyzujeme stav vašeho IT, doporučíme další kroky a po vašem schválení jednotlivé kroky implementujeme.
Konzultace v retailu a fintechu
Know-how v oblasti retailu a fintechu nejlépe proberete s Ondrou.
Ondrej Tupý
+420 730 581 488
sales@topmonks.com