Konzultace ecommerce

IT v ecommerce

Máme bohaté zkušenosti z ecommerce a online prostředí, snažíme se porozumět vašemu byznysu a společně zoptimalizovat stav vašeho IT, abychom dosáhli maximálních konverzí, přehlednosti, jednoduchosti a efektivity.

Ikona Workshopu

Jak konzultace probíhá?

Potkáme se na centrále vašeho eshopu, během prvních dvou dnů zjistíme aktuální stav vašich IT systémů. Najdeme slabá místa ve fungování vašich skladů, logistiky a ecommerce platformy, která je potřeba optimalizovat nebo propojit a v průběhu 14 dnů navrhneme konkrétní doporučení. Po vašem schválení začneme jednotlivé kroky implementovat.

Ikona Zisku

Co s konzultací získáte?

Postaráme se o konsolidaci vašich současných IT systémů. Propojíme sklady, logistiku, cenotvorbu, zákazníky i ecommerce platformu. Výsledkem IT konzultace je bezpečnější a rychlejší načítání stránek, lepší zákaznická zkušenost, rychlejší expedice zásilek, efektivnější práce se slevami a vyšší zisk. Docílíme ho pomocí celkové optimalizace procesů, které nefungují, jak by mohli a nevyužívají tedy potenciál vaši firmy na plno.


S našimi klienty nejčastěji řešíme:

Cenotvorba a finance

  • Upozornění do mobilu na jednotlivé akce v reálném čase
  • Kompletní cenotvorba, správa slev a marží
  • Propojení účetních systémů, skladových zásob a skladů
  • Pohyb zboží a optimalizace zásob
  • Řízená práce s cashflow

Skladové hospodářství a logistika

  • Implementace externích služeb typu Zásilkovna
  • Efektivita logistiky, vyskladňování a přepravy
  • Nezávislé posouzení celkového stavu IT
  • Propojení a optimalizace IT systémů
  • Prodej na různých marketplace
  • Cloudové řešení

  • Sezónní stress testy

Interní komunikace a HR

  • Vyšší angažovanost lidí v týmu
  • Nalezení influencerů v týmu

  • Vizualizace dat

Marketing a obchod

  • Digitální audit eshopu nebo webových stránek
  • Věrnostní programy a jejich propojení
  • IT při expanzi na zahraniční trhy
  • Implementace inovací a nápadů do procesů firmy

Jak to děláme v praxi?

Vybrali jsme pro vás nejčastější situace, které s klienty řešíme.

Retailová konzultace středně velké firmy

Přečtěte si více o tom, jak jsme pomohli vyřešit problémy středně velké firmy s obratem 220 milionů korun.

ZJISTIT VÍCE

Implementace inteligentní cenotvorby

Přečtěte si více o tom, jak využíváme nástroj Price f (x) k provádění inteligentní cenotvorby

ZJISTIT VÍCE

Komplexní digitální audit

Přečtěte si o tom, jak můžete zvýšit ziskovost vašich digitálních aktivit díky našemu komplexnímu digitálnímu auditu.

ZJISTIT VÍCE

Naši zákazníci říkají, že...

Quotation
Velmi mile nás překvapilo, s jakou pružností dokázali TopMonks reagovat na náš konzultační požadavek a v jak krátké době poskytly požadovaná data. Byla to příjemná nápomocná spolupráce.

Sam Müller
Country life
Quotation
Tomáš v rámci auditu webu odhalil na našem eshopu řadu chyb, kterých jsem si jako majitel eshopu nevšiml. Většinu změn jsme zapracovali a postupně se nám začaly dostávat výsledky. Objednávky nám narostli o 20%. Děkujeme a doporučujeme!

Radek Blaha
Top-style.cz

Kontaktujte nás

Zanalyzujeme stav vašeho IT, doporučíme další kroky a po vašem schválení jednotlivé kroky implementujeme.

Konzultace v retailu a fintechu

Know-how v oblasti retailu a fintechu nejlépe proberete s Ondrou.